»

Pages

08 February 2012

Pembuka Bicara




Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,


Tujuan saya membuka blog ini bertujuan untuk mempromosi & sekadar untuk "sharing" dengan kengkawan sekalian..

Walaupun saya masih baru di dalam bidang photographer ni. Saya masih mencuba & akan terus mencuba untuk mendapatkan yang terbaik.

Saya hanya insan biasa yang tidak lari daripada melakukan kesilapan.. Jadikan pengalaman lepas sebagai pengajaran untuk hari ni. Walaupun kehidupan kita hanyalah sementara, tidak semestinya hidup kita perlu bergantung dengan orang lain.

So sebagai pembuka tirai 2012 ini, saya Firdaus Ahmad ataupun lebih dikenali sbgai En Piduih Ahmad (EPA) sebagai owner blog ini membuka tirai dengan Lafas Bismillah.

Saya berharap tahun nih merupakan tahun yang lebih baik daripada sebelumnya. Insyallah jika kengkawan sudi untuk "share" topik-topik mengenai photographer, Saya amat mengalu-alukan kehadiran Tuan/Puan/Encik & Cik :)



Saya budak baru blajar :)

No comments:

Post a Comment

 
Blogger Widgets