»

Pages

27 February 2012

Apekah Itu ??

Assalamualaikum & Salam Sejahtera..

Sebenarnya hari nih aku nk kongsi ckit la kn..dlu masa memula aku menceburkan diri dlm DSLR nih aku dok tgk jea orang dok lukis² kt gambar.. so aku pn tringin gak la nk bt camtu..

So aku setkan la mode "AUTO" kt kamera aku tuh ! uiks x jd pn..aku dpt pix aku smbil pgg lampu..
so aku pn terpaksa la tnya En. Google macam mana pnya dok mai nk bt bagi gambaq jd sempoi..

Akhirnya aku dpt info..nih dipanggil teknik paintlight klu xsalah aku la kan.. Setelah aku memahami isi kandungan info tu aku pn terus mencuba.. Untuk membuat teknik nih kita haruslah setkan mode kepada "Shutter" dan disetkan kepada -5 sec. so beginilah hasilnya bt pertama kalinya :) 


Ok x ? ahaha layannn ~ <3

No comments:

Post a Comment

 
Blogger Widgets